Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, ČVUT v Praze (CIIRC), Jugoslávských partyzánů 1580/3, Praha 6.
Konečně pořádné AI rande!
AI Date #1
Marketingové specialisty, freelancery, analytiky, nadšence i zástupce agentur, ty všechny zveme na náš první AI Date.
Na AI Datu #1 vás chceme inspirovat, motivovat, posouvat kupředu.
Proto jsme pozvali čtyři profesionály, kteří vám svými přednáškami rozšíří obzory v tom, jak AI může pomoci v různých oblastech produkce digitálních agentur. Podíváme se na zub především legislativě a identifikaci oblastí, kde může být AI nejvíce efektivní.
Chybět nebude catering ani společný networking.
Akci pořádá Taste.
Dveře otevíráme už v 17:00 a samotný program začně o půl hodiny později.
Celým programem bude provázet moderátor Michael Koch.
Přednášející a témata
Budoucnost marketingových agentur po nástupu AI
Dialog na téma přizpůsobení se nové realitě. O tom, jak využit AI ke zlepšení nabízených služeb. O tom, jak využít AI k celkovému zefektivnění práce marketingových agentur. O budoucnosti vývoje AI aplikací v marketingu. O alokování finančních zdrojů a motivaci týmů.
Tomáš Mikolov - Tomáš je český vědec v oboru umělé inteligence. Doslova výzkumník v AI. Roku 2018 obdržel Cenu Neuron za excelenci ve vědě. Svým programem Word2Vec podstatně zlepšil výkonnost strojových překladačů.
AI zázraky a jejich rizika
Kdo je autorem výstupů AI? Jak se dají chránit? Jaké nástrahy s sebou nesou? A co na to Evropa? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás chytne.
Petra Dolejšová - Advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip.
Praktické využití AI v marketingu: Odemykání efektivity a kreativity
Potenciál nástrojů AI, jako jsou ChatGPT a Midjourney při přetváření marketingového průmyslu a prosazování inovativních marketingových strategií. Výzvy a příležitosti spojené se začleněním ChatGPT a Midjourney do marketingových procesů. Využití ChatGPT pro zjednodušenou tvorbu poutavého písemného obsahu pro blogy, sociální média a e-mailové kampaně. Zlepšení vizuálního obsahu s generativní AI díky Midjourney.
Anna Bohoněk - Anna má více než 10 let zkušeností v B2B a softwarovém průmyslu. V současné době vede obchodní rozvoj a marketing pro americkou společnost InSpace Proximity. Právě s využitím AI a špičkových nástrojů jako Chat GPT, Midjourney, Notion AI, pohání růst společnosti InSpace. Pravidelně poukazuje na transformační potenciál AI v oblasti marketingu, bizdev a sales.
Co se stane s výkonnostním marketingem po příchodu AI?
V této přednášce prozkoumáme, jakým směrem se aktuálně ubírá a v brzké budoucnosti bude ubírat výkonnostní reklama v éře AI marketingu. Zaměříme se na to, jak využít AI k maximalizaci marketingového úsilí a také jak tato revoluce ovlivní rozhodování zákazníků.
Jan Janoušek - Honza má více než pětiletou zkušenost se správou výkonnostních kanálů. Dlouhodobě se snaží propagovat využívání automatizace v online reklamě. Momentálně experimentuje s různými AI nástroji s cílem maximálně zefektivnit správu kampaní a doručit tak klientům Taste nejlepší možnou službu.
Prezentace a odkazy
Fotogalerie
Kontakt
Dotazy rádi zodpovíme na e-mailu academy@taste.cz
Naše další Daty: SEO Date, Project Date, Social Date, PPC Date, Data Date, E-mail Date